Lema Pastoral 2023-24

Lema Pastoral 2023-24

dimecres, 3 d’octubre del 2018

OPTEM PER LA VIDA!

Al llarg del curs anirem escoltant aquesta cançó. Avui l'acompanyem amb la lletra per tal que la pugueu cantar tots junts.

OPTEM PER LA VIDA

OPTEM PER LA VIDA!
UNA VIDA QUE ÉS DO
L'HEM REBUDA DE TU, SENYOR, INFINITA.
OPTEM PER LA VIDA!
PER ESTIMAR I SERVIR-TE MÉS.
SEMPRE EN COMUNIÓ I MIRANT CAP A TU
NOSTRA VIDA BON FRUIT DONARÀ.

Estem en el temps de Déu.
I ens convida a néixer de nou.
No tingueu por, jo hi sóc amb vosaltres”.
Caminem amb aquesta certesa i et diem Senyor...

OPTEM PER LA VIDA...

Tu ets qui ens has cridat
per a compartir un carisma i missió.
Ella ens guia, és Anna Maria.
Formem família janeriana i volem cantar...

OPTEM PER LA VIDA...

I convocats tots en Tu
sumem les forces per a construir
el teu projecte que és nostre projecte:
contagiar entusiasme, alegria i per això…


OPTEM PER LA VIDA!
UNA VIDA QUE ÉS DO
L'HEM REBUDA DE TU, SENYOR, INFINITA.
OPTEM PER LA VIDA!
PER ESTIMAR I SERVIR-TE MÉS.
SEMPRE EN COMUNIÓ I MIRANT CAP A TU
NOSTRA VIDA BON FRUIT DONARÀ.

OPTEM PER LA VIDA!
UNA VIDA QUE ÉS DO
L'HEM REBUDA DE TU, SENYOR, INFINITA.
OPTEM PER LA VIDA!
PER ESTIMAR I SERVIR-TE MÉS.
SEMPRE EN COMUNIÓ I MIRANT CAP A TU
NOSTRA VIDA BON FRUIT DONARÀ.
SEMPRE EN COMUNIÓ I MIRANT CAP A TU
NOSTRA VIDA BON FRUIT DONARÀ.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada