Lema Pastoral 2023-24

Lema Pastoral 2023-24

dimecres, 22 de febrer del 2023

Ens preparem: celebració d'imposició de la cendra

 

 CELEBRACIÓ DIMECRES DE CENDRA


https://www.youtube.com/watch?v=eINjsSTdPLQ

Com ja sabeu avui és Dimecres de cendra. D'aquí a una estona, junts, anirem cap a l'Església per participar de la celebració d'imposició de la cendra. Ara bé, abans, cal que ens preparem per dins i per fora per gaudir d'aquest moment.

Us convidem a fer una estona de silenci i reflexió. La Quaresma és un temps de preparació ideal per esforçar-nos per treballar i millorar tot allò que encara no fem prou bé i que ens allunya dels altres i de Jesús. A vegades, sou egoistes? Us costa compartir? Us baralleu amb els germans? A tots ens passa, no som perfectes, però hem de voler millorar.

Ara, doncs, reflexionem:
  • Em deixo portar pels meus capricis i desitjos?
  • Sóc capaç de reconèixer els meus errors i demanar perdó per ells?
  • Hi ha alguna persona a la qual sento que hauria de demanar perdó?
  • Espero que m'ho donin tot fet o treballo per aconseguir el que m'ajudarà a ser feliç?
  • Valoro tot el que tinc? O vull tenir sempre més i desitjo el dels altres?
  • M'accepto a mi mateix/a? Accepto els altres tal com som?

En un full de paper escriviu aquelles actituds o comportaments que sabeu que no feu del tot bé i voleu millorar. Després, doblegueu el paper i guardeu-lo per portar-lo a l'Església.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada