Lema Pastoral 2023-24

Lema Pastoral 2023-24

dimarts, 24 de maig del 2022

LA SENYORA MANDRA

Cada dia la senyora Mandra m'acompanya a tots els llocs on vaig.

A l'hora de llevar-me, em fa romandre al llit.

He d'estudiar i no obro ni el llibre.

La mare em diu "para la taula" i jo agafo el mòbil i em poso a mirar qualsevol cosa...

A la senyora Mandra li agrada la comoditat.

Quants cops no faig les coses que hauria de fer?

Quants cops dono excuses per no fer les coses?

Avui, al despertar-me de nou, he notat que tot era monotonia,

per què fer el que em doni la gana?

Per què fer la mandra? No trobava sentit a les coses...

i és que, sense adonar-me'n, la senyora Mandra,

m'havia fet tancar les portes a la meva millor amiga: L'ALEGRIA!

                                                     (Text de Mercè Castaño: Pren-te temps I)


https://www.pinterest.es/pin/552676185498513920/


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada